Diesel

Departament remanufacturare injectoare şi pompe de injecţie Diesel

Personalul departamentului este specializat şi autorizat de Delphi, Denso, Bosch şi Siemens-VDO în diagnoza şi reparaţia acestor sisteme de injecţie

Suntem dotaţi cu aparatură marca Hartridge (Anglia), aceasta fiind singura firmă autorizată de Delphi, Denso, Siemens-VDO şi Perkins pentru construirea tehnologiei de reparaţie şi diagnoză compatibilă cu producătorii de mai sus.

Suntem dotaţi cu aparatură BOSCH pentru testarea, repararea şi calibrarea componentelor sistemelor de injecţie BOSCH.

Sermecom Iaşi este singurul centru zonal pe Moldova autorizat de către Bosch, Delphi, Denso şi Siemens-VDO şi vă oferă soluţii profesionale de reparaţii folosind tehnologia şi specificaţiile tehnice ale producătorilor sistemelor de injecţie.

Folosind testerul original Denso DST PC avem posibilitatea unor reglaje suplimentare ale pompei recondiţionate, direct pe autovehicul.

Oferim următoarele servicii:

  • verificare/testare şi curăţare injectoare benzină.
  • verificat orice tip de injector mecanic sau CR
  • diagnoza şi reparaţiile sistemelor de injecţie Delphi, Denso, Bosch, Siemens-VDO pentru autoturisme, autoutilitare, camioane, utilaje agricole şi industriale.
  • reparaţii pompe de injecţie cu testare şi calibrare
  • reparaţii pompe de injecţie cu testare şi calibrare
  • reparaţii injectoare CR şi piezoelectrice cu testare şi calibrare
  • reparaţii injectoare, testarea, calibrarea şi codarea acestora
  • reparaţii sisteme pompă-injector (EUI) şi pompă-conductă-injector (EUP) pentru Volkswagen, Skoda, Audi, Mercedes, Man, Iveco.

Componentele sistemelor de injecţie Diesel moderne sunt alcătuite din părţi de înaltă precizie expuse unor sarcini extreme. Datorită tehnologiei de înaltă precizie, trebuie să se asigure o curăţenie optimă pentru toate lucrările la sistemul de alimentare, deoarece chiar şi particulele de praf de 2 microni pot cauza deteriorarea componentelor.

De aceea, incintele Departamentului de sisteme de injecţie în care are loc procesul tehnologic de recondiţionare a pompelor de injecţie şi al injectoarelor Diesel, au atmosfera controlată cu ajutorul sistemelor de climatizare care asigură o filtrare a aerului de până la 2 microni.

Deasemenea, filtrul de combustibil Diesel serveşte la reducerea impurităţilor din combustibil, eliminând particulele dure şi separând apa, fapt care asigură protejarea componentelor la coroziune şi impregnare cu particule dure.

Capturi cu microscopul digital cu factor de mărire 250x:

Vă prezentăm succint câteva din etapele procesului tehnologic de recondiţionare.

Pompele de injecţie şi injectoarele supuse recondiţionării sunt curăţate de uleiuri, grăsimi şi alţi contaminanţi asemănători cu ajutorul unui curăţitor biologic care le îndepărtează prin biodegradare folosind o soluţie de microorganisme naturale.

După demontarea acestora, cu ajutorul microscopului electronic se fac capturile digitale necesare pentru diagnosticarea reperelor componente.

Diagnosticarea şi testarea reperelor are loc conform planurilor de verificare ale producătorului Bosch, Delphi Denso sau Siemens-VDO.

Carcasele pompelor de injecţie sunt curăţate la exterior prin sablare cu bile de sticlă pentru îndepărtarea impurităţilor şi oxizilor fără afectarea suprafeţei. Curăţarea suprafeţelor interioare se face în cuve speciale cu ultrasunete, cuve cu puterea de 2000 W.

După curăţare, corpurile injectoarelor sunt brunate pentru o rezistenţă sporită la coroziune şi pentru un aspect deosebit.

Se înlocuiesc toate reperele deteriorate sau uzate cu piese de schimb originale, conform planurilor de reparaţie, după care, are loc testarea şi calibrarea conform cu planurile de testare şi calibrare ale producătorului Bosch, Delphi, Denso şi Siemens-VDO.

La Sermecom se pot verifica şi injectoare piezoelectrice (injectoare la care acul injectorului este acţionat cu ajutorul unei supape cu servomecanism cu acţionare piezoelectrică).

Avantajele acestor injectoare sunt:

  • injecţiile multiple cu comandă flexibilă şi intervale ajustabile între injecţiile individuale;
  • producerea unor cantităţi foarte mici de pre şi past injecţie.

Repararea unui injector piezoelectric nu este posibilă, injectorul defect trebuind să fie înlocuit în întregime.

Foarte important!

De foarte multe ori se acuză o funcţionare corespunzătoare a componentelor sistemelor de injecţie deşi problemele apărute în funcţionarea motorului sunt induse de alte componente care nu funcţionează în parametri.

Vă prezentăm în continuare câteva dintre acestea:

  • Sonda Lambda - este o sondă Lambda de bandă largă şi efectuează măsurători precise atât în punctul stoichiometric (λ= 1) cât şi în gama amestecului sarăcit (λ>1) şi îmbogăţit (λ<1). Ajustează cantitatea de gaze de eşapament recirculată, ajută la corectarea emisiilor de particule de funingine, verifică eficienţa debitmetrului de aer.
    Permite efectuarea ajustărilor în întregul sistem (EGR, injecţie, evacuare).
  • Supapa EGR - permite recircularea unei anumite cantităţi de gaze de eşapament (la ralanti, la deplasarea cu viteze reduse sau în regim de sarcină parţială) pentru reducerea de oxizi de azot.
    Domeniile de funcţionare sunt stocate în unitatea de comandă a EDC.
  • Filtrul de particule - este realizat din carbură de siliciu şi platină şi are ca scop reţinerea particulelor de funingine şi arderea acestora când temperatura gazelor de eşapament depăşeşte 600 °C.
  • Senzor ax came - ajută la sincronizarea injecţiei.
  • Debitmetrul de aer - ajută la reglarea debitului de aer care ajunge în motor. O funcţionare incorectă a acestuia duce la mărirea noxelor, scăderea puterii motorului şi creşterea consumului de combustibil.

Accesând instrucţiuni montaj găsiţi specificate toate verificările şi toate etapele care trebuie parcurse obligatoriu la montajul injectoarelor şi al pompelor de injecţie pe autovehicul.

Garanţia produselor recondiţionate este de 12 luni.

Beneficiarul primeşte odată cu produsele recondiţionate şi planurile de testare şi calibrare după care
s-au făcut verificările acestora, precum şi instrucţiunile de montaj obligatorii pentru acordarea garanţiei.